10 syarat nak kahwin dengan anak perempuan aku


1.kalau ko takder duit , pergi buat kerja full time dulu .gaji dalam lingkungan rm27 999-rm99999. aku nak anak aku dihiasi dengan emas kat tangan dan kaki skali . kalau ko busuk , jgn harap nak masuk satu inci pun dari rumah aku . kalu nak merisik anak aku tu tapi takder mercedez benz , pergi buat pinjaman bank ker , ah long ker , nk ganti balek ko punyer pasal lah .kalu x , walau ko 10 meter dari anak aku pun aku tembak ko dengan senapang gajah .

2.kalu ko naik kete ngan anak aku . sampai depan rumah jer bunyi kan hon dulu kalu x nak kete ko hancur dengan grenade dan m16 yang aku setkan kat pintu pagar rumah aku . sampai jer kt parking , ko turun dulu bukak kan pintu utk anak aku pastu pimpin tangan anak aku ke pintu rumah perlahan lahan kalau taknak ader loceng kecemasan buniy menanda kan riwayat hidup ko di situ saja penamatnyer.

3.sampai kat pintu rumah , jangan pegang pintu dulu kalu taknak kene renjatan letrik 5000volt masuk badan ko.tunggu seminit hingga ko dapat satu sms . pastu ko reply dengan voice mesej cakap ‘saya akan kahwin dan jaga anak encik sampai mati dan tidak akan biarkan seekor nyamuk pun gigit anak encik . pastu tekan loceng 3 kali . jgn lebih jangan kurang . ko nampak tombol pnitu kt tengah tu . itu bukan tombol tapi itu ialah antara teropong senapang sniper m-16 aku on da target.

4.biler masuk rumah aku , langkah kaki kanan dulu , kalu x nnti ader pisau terbang nak kerat kaki kiri ko . pastu greeting dalam bahasa inggeris cakap ‘ I am a good man,father in law ‘ pastu ko akan dapat tuala utk sapu semua baju ko agar x ader habuk .jangan duduk atas sofa rumah aku dulu , tunggu hingga ader 5 askar penjaga rumah aku cek baju ko kowt2 ader bender x baek . alat2 yang dilarang kt rumah aku bagi bakal menantu aku ialah : hanfon bawah rm500 , wallet takde jenama , tali pinggang buruk , cincin tidak bersinar , wang rm1 , 5 atau 10 dan jam bawah rm50. kalu ader bender yang dilarang ni dengan automatiknyer tornado dekat siling kipas aku bersedia untuk berlepas .


5.biler cakap dengan family aku , jangan gune bahasa kampung atau bahasa yang diorang tak paham . kat kerusi tempat ko duduk tu dah dilengkapi dengan 1000 batang paku yang akan hnggap kat punggung ko sekiranya kau tersalah cakap . dah lamer sembang , pastu bangun pergi dapur buatkan makanan utk isteri dan anak aku . nak masak guner garpu , sudu dan mangkuk ajer sebab aku dah setkan alat tu dengan bom kuasa nuclear yang automatic meletup kalu ko terlepas jatuh ke lantai alat tu . makanan yang ko masak tu kene sedap dan bau harum sampai rumah jiran punyer jiran aku.

6.kalu nak set masa bertunang kene dalam bulan 12 sebab sama dengan tarikh lahir anak aku . pastu , hantaran mas kahwin hendaklah rm50000 dan keatas.make sure dtg masuk meminang dengan 10 orang perempuan cantik utk AKU dan hantaran tu kene salut ngan emas 297 gram setiap satu . aku akan timbang berat setiap satu hantaran dan kalu terlebih walaupun 0.001 gram , aku dah beri anak aku machine gun untuk tembak ko samapai hancur.

7.biler dah kahwin , beli rumah 3 tingkat dan mesti byk pusat beli belah kat situ . ko mesti bagi anak aku paling kurang rm5000 seminggu utk barang kemas anak aku.Paling penting , ialah ko kene belikan Ferrari yang latest utk anak aku bawak gi jalan2 . once kalu aku dapat panggilan telefon yang anak aku digigit nyamuk . ko kene jawab telefon yang aku bagi dekat ko dan ko kene datang rumah aku dalam maser 9 minit 59 saat sebab aku dah letakkan pelekat kt telefon yang aku bagi kat ko tu so ko tak boleh nak alih telefon tu dari telinga ko . tambahannya , aku dah set kan mase 10 minit before 10 biji time bomb microchip dlm telefon itu meletup dan hancurkan seluruh organ otak ko .

8.biler anak aku tengah tidur waktu malam , ko takleh tidur melainkan ko bunuh dalam 1000 ekor nyamuk letak kat satu tempat dalam satu malam . maser utk anak aku tidur mestilah dalam 6 jam 31 minit dan ko hanya boleh tidur 631 detik sajer setiap hari . bile dengar bunyi yang buat ko dan anak ko takot tu jangan lah risau sebab yang itu ialah bunyi dalam 30 orang kanan aku sedang setup kan 30batang senapang lazer ke arah ko kalu ko tertidor dalam menjaga bini aku yang sedang lena tido.

9.biler anak aku sakit , tolong bawa anak aku ke hospital dalam maser 2minit sambil pasang lagu rock . aircond tu kene lebih kurang 20 darjah celcius jer . pastu set kan sendiri mercun bola dalam mulut ko and letak timing 2 minit utk pencucuh menyalakan api kea rah mercun yang akan meletup kan kesemua batang gigi ko kalu ko x sampai tepat pada waktu nya.

10.biler anak aku mati , sediakan keranda bersalut berlian , sutera dan emas dan gali dua lubang kubur sama besar .satu kat kiri dan satu kat kanan . jaraknya mestilah dalam lebih kurang 6.7 meter . pastu tanam kat lubang sebelah kiri dan letak wang serta cek bernilai rm200000 dekat atas keranda anak aku . pastu tanam dalam mase 5 minit sajer . biler dah tanam , letak bunga rafflesia kt atas pusara anak aku dan sms kat aku cakap ‘anak encik telah selamat dikebumikan . biler aku sampai di situ , ko mestilah pergi berdiri satu inci daripada lubang kubur yang ko dah buat sebelah kanan . badan ko mesti menghadap ke arah lubang itu .aku akan suruh pegawai aku pasangkan 50 buah grenade kat badan ko dan biler aku kata :’ on your mark ‘ ko kene terjun dlm lubang kubur tu dan pegawai aku akan tanam ko hingga nampak kepala jer.pastu biler aku cakap ‘get set ‘..ko kene lah mengucap sebagai saat terakhir hidup ko dan biler aku cakap ‘go’ .ko kene lah tutup mata dan mulut sebab akan akan tekan remote control yang akan meletup kan kesemua grenade kat badan ko .

Posted by azlirul_sensei Monday, February 28, 2011

0 comments

Post a Comment

suker ker

Ketahuilah